True Friend

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Malin Fahlén - 11 april 2010 20:33


 Igår var det så dax att plocka fram agility hindrerna i Enköping. Vi passade även på att träna ett litet pass och ja vad ska man säga, vegas och jag har MYCKET att träna på. Så nu gäller det att komma igång.

Idag var det kullsyster Trolla och matte Stina som skulle göra MH. Det gick jättebra och Trolla gjorde ett kanon Mh, stort grattis till det!

Efter Mh passade jag och Maja på att köra ett extra pass vallning hos Blomman (tack för det) Och det gick så bra, fint fokus, sänkt svans och lagom fart. Lite bus blev det men efter en tillsägelse på skarpen så gick Vegas så fint. Vilken härlig känsla. Jag vill bara valla mer och mer och mer. Det är verkligen superkul men så svårt. Vi kunde till och med gå i en åtta idag=) Det enda som var synd var att vi inte filmade. Typiskt när det gick så bra. Kul var det också att se Blomman valla med sin unghund Mumlan. Tack för en härlig stund i fårhagen i strålande sol.

Vill även önska lycka till, till alla er nya sockervindar som idag fick åka hem till sina nya mattar/hussar. Hoppas ni blir lika nöjda mer er nya vän som jag är med min!! Jag älskar min vackra, vilda, vegasvalp!

  

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards