True Friend

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Malin Fahlén - 13 november 2010 12:53

Tack för alla gratulationer! Igår när jag vaknade hade jag så fruktansvärt ont i halsen men eftersom att jag öppnar på fredagar så vart det bara att palla sig upp till jobbet. När jag kom hem från jobbet så deckade jag direkt i sängen och vaknade inte förens halv nio. Feber och ont i halsen.. Blähh Idag känns det dock lite bättre så jag hoppas att jag känner mig bra imorgon då väntar nämligen en lite träningstävling med Jessica och Izabelle, vi är inte så många men det brukar gå bra ändå=)


På måndag ska båda mina hundar till Redog och kollas upp med varsin friskvårdsbesiktning. River har ju haltat lite från och till men jag har svårt att avgöra vilket ben det är, han säger heller inget om jag klämmer och känner på benen men det säger inte så mycket då han är en terrier. Så ska bli skönt att få honom ordentligt uppkollad. Vegas får mera halka med, men är skönt att kolla upp honom oxå, eftersom att han är en hårt arbetande hund=)



Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards