True Friend

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Malin Fahlén - 13 februari 2012 22:19

Vilken underbar sol det har varit nu i några dagar den ritkigt värmer. Den där Jamma Jansson har blivit hela 6 månader gammal, tiden bara flyger fram. Och som jag gillar henne! Jag tycker hon utvecklas för varjedag och så är hon heelt galet sööt. Jag smälter verkligen varjegång jag ser henne.

 


I helgen har vi varit hos Maja och sedan hos Matilda. Vi har promenerat, letat efter djur till vår gård. En lama och några alpackor blev det. I söndags var vi till Bro för att titta på deras elittävlingar och heja på bästa brorsan så klart. Jamma och Viggo fick miljöträna i tävlingsmiljö och skötte sig med bravu. Så himla fiina var dem. Jag blev jättenöjd med Jamma hon kunde bjuda på flera fina beteenden men även slappna av fint.


Idag har vi tränat ett pass på klubben. Motivationen tröt liite när det väl var dax men några saker fick vi till. Jag tycker att den där lilla tjejen gjorde några riktigt fina saker idag. Och även hemma fick vi till lite apporteringsträning som funkade så fint. Vi är liiite på g känns det som. Det känns som att jag har hittat rätt mer och mer vad det gäller henne. Och jag tycker att hon uppvisar en fin attityd till träning och ett engagemang som jag gillar. Nu ska vi bara jobba ihop oss till ett team. I helgen väntar fler äventyr för de små.

 

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards