True Friend

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Malin Fahlén - 21 december 2013 00:34

Idag hämtade jag hem lilla Stjernborgens Loke. En vegas och Jo-Jo valp. Jag har tänkt och suktat efter honom länge. Men jag skulle ju inte ha någon valp just nu.. Men jag har alltid drömt om en vegas valp. Han är ju den bästa liksom. Och här fanns nu den här kullen och den här fantastiska individen som var allt jag ville ha. Så efter mycket velande hit och dit slog jag till. Och som tur var fanns han ju kvar. Det är ödet om något:)! Hittills har allt gått toppen! Han har tittat sig omkring hemma både ute och inne. Han har hälsar på sin pappa vegas och på Jamma. Han har kampat som en tokig med sina leksaker. Och kommit tillbaka med leksakerna till mig för mer lek. Han har huggit mig i armen och i näsan. Han har sovit i mitt knä. Och nu sover han i sin komposthage bredvid sängen.
Och allt detta gör att jag gillar honom. Han är så välkommen hit. Och det ska bli ett sant nöje att utbilda honom. Jag längtar. Det här kan bli något superbra!! Jag kommer kalla honom Lok.

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards