True Friend

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Malin Fahlén - 10 december 2013 20:19

Jamma och jag har varit med i ett superhäftigt projekt för att stödja hundsportens insamling till Musikhjälpen. Pengarna som samlas in går till kampen för att alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet. I helgen var det dax att visade vi upp vad vi tränat in. Tillsammans med 38 andra ekipage, ett gäng från gävle, ett från uppsala och ett från stockholm. Vi har tränat själva och i våra grupper. Men vid två tillfällen har vi träffats allihopa för att träna tillsammans.


I lördags körde vi vår Flashmob på plattan det var lite kaosartat när 38 hundar helt plötsligt skulle börja dansa men roligt var det och folk runt om blev nog väldigt överraskade men jag tror de gillade vad de såg=) Vi gjorde den två ggr och andra gången gick det toppen.


På söndagen var det dax för det stora stora att köra i finalringen mitt under BIS-finalen på stora stockholm. Det gick så bra och var superroligt!! Det bästa av allt var dock att vi lyckades samla in 10411 kr. Så himla himla bra!!


Jamma har varit en liten stjärna under hela projektet, ett tag kände jag att vi nog inte skulle hinna lära in hela korregrafin och att det blev lite stressigt men sedan gav vi oss på att klara det och det blev ju toppen. Jamma har varit glad och peppig och verkligen gett gärnet. Absolut inga problem att uppträda varken på plattan eller i finalringen. Jag är så glad att jag kunde ge henne alla dessa positiva upplevelser i så svåra miljöer. Genom att göra något roligt tillsammans och som har bidragit till en jätteviktig sak. Heja oss!!!

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards