True Friend

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Sugarwind's Jamaican Me Crazy

Av Malin Fahlén - 8 oktober 2011 19:43


Ja vad hände? dagen då jag blev hundsamlare på riktigt är tydligen här nu! Jag skulle ju INTE ha någon mer hund just nu och jag skulle verkligen inte ha en tik. Men så föddes det en liiite svart, som var söt som socker men ändå lite galen från dag 1. Jag smälte... åtta veckor senare fick hon följa med oss hem! Hitills går det jättebra, hon är en modig tjej som har fått hänga med på alla påhitt från dag 1 hon tar det mesta med ro. Hon känns kul, de andra hundarna gillar henne. Hon är galet sööt och pytteliten. jag hoppas och tror att detta kommer blir bra!!! Välkommen är hon i varjefall till vår lilla flock. Ska bli såå kul att få sätta igång och utvecklas tillsammans med henne. Finaste lilla svart, som jag har på foder från kennel Sugarwind's. Jag ska förvalta henne väl...hoppas jag!

      (foto Malin Hamner)

 
 
Elin

Elin

8 oktober 2011 20:06

kul med nytillskott :-)! fantastisk header också!

http://veralus.se

 
Anna, Dalton o Doc

Anna, Dalton o Doc

8 oktober 2011 20:27

Underbart söt!

http://dalton1.blogg.se

 
Ingen bild

Mackan

8 oktober 2011 20:40

SÅ underbart söt!! De passar ihop, stor och liten. Skitfin bild den med båda. Malin Hamner, hon kan hon. :) Lycka till! Jag är övertygad om att du kommer förvalta henne mycket väl. :)

 
Ingen bild

Izabelle och Kvikk

9 oktober 2011 00:31

Åh och hon är ännu sötare i verkligheten! Fina fina lilla Jammi!

 
Ingen bild

Stina

9 oktober 2011 08:38

Ohhhh!!! Kul att DU tog henne. Nu kan man följa upp..Är jag nå avis ...eller...;=))
Stina och Trollet

 
Mikaela & Thing

Mikaela & Thing

10 oktober 2011 07:05

Fina Jamma! Kommer bli kanon, hon har ju fina storebror att se upp till! :)

http://flox.bloggplatsen.se

 
eva marie

eva marie

10 oktober 2011 16:48

Hur fin somhelst, och du är ju bäst på att förvalta diamanter så det kommer att gå strålande!

http://propirya.se

 
Maja och Link

Maja och Link

10 oktober 2011 20:44

Hihi, lite trix med Malin Hamners fina bilder så vips, springer de sida vid sida!

http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

11 oktober 2011 09:37

Det är svårt att låta bli att bli hundsamlare när de små Sugarwind's valparna är så underbara! De passar verkligen bra ihop Vegas och Jamma :)

http://aussiemonster.wordpress.com

 
Ingen bild

Erika

11 oktober 2011 22:44

Grattis till nya familjemedlemmen! Söt som socker!
Erika o Ivra

 
Ingen bild

Jessica och Smilla

14 oktober 2011 09:11

Ha ha, Maja avslöjade dig, jag som var så sjukt imponerad över hur du hade fått dina vilda hundar att springa så fint ihop!!!

 
Pia med Ozzy och Duffy

Pia med Ozzy och Duffy

18 oktober 2011 22:15

Känner igen mig....otroligt söt!
Vad kul och spännande!!!
Stort Lycka till!!!

http://www.aussiebuddys.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Fahlén - 25 december 2015 17:42

Vi hade tydligen inga mål för 2015 konstigt nog. Men vi utvärderar väl året ändå. Lok har tävlar lydnad två ggr. En gång i klass ett och en gång i klass två. Båda gångerna med klassvinst och första pris. Han är en skitkul lydnadshund så lite sugn...

Av Malin Fahlén - 29 september 2015 12:54

Är i full gång och både Lok och Vegas har tävlat! Lok kom äntligen med på ett lägrespår och syrran Linna var oxå med. Lok spårade bra men strulade lite med slutet, gick över det och spårade vidare. Så vi krånglade lite där. Men vände tillbaka och h...

Av Malin Fahlén - 7 september 2015 23:10


han kan nästan allt! Till och med ta cert på sin första elitsökstävling!! Wihoo idag är jag så glad! Jag tycker vi var så duktiga där i skogen. Vegas sprang sitt bästa i skogen och jag skötte mig på stigen. Jag var ganska nervös innan, men så när vi ...

Av Malin Fahlén - 27 maj 2015 20:17

  Våren är alltid en så rolig och hektisk tid. Mina hundar var inte anmälda till några tävlingar innan Maj, men i Maj har de haft två tävlingar var i fyra olika grenar, superkul har vi haft!   Risk för världens längsta blogg   Lok inledde m...

Av Malin Fahlén - 22 februari 2015 20:00

de senaste två sökpassen har gått så bra! Vegas har utvecklas massor, det är jättekul! Nu känns det som att han tänker rakt ut 60 meter och sedan om han inte får träff slår han fram. Nu måste vi bara öka på med fler tomslag och fler station två och l...

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards