True Friend

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Malin Fahlén - 8 juni 2011 22:51

Inte blogga på massor av dagar. Vi har hunnit med agilitykurs för Jenny Damm vilket var grymt kul! Vilken tjej hon är! Och heyy Vegas kan ju både svänga och lyssna på sin matte allt som oftast nu! Vad har hänt?


En underbar låång helg har vi spenderat i Enköping oxå, med massor av sol, sprit och snygga killar?! Eller?? I söndags och måndags var vi på ASCA tävlingar. Det var kul att se andra aussies valla. På måndagen köpte jag ett run till Vegas på får som bästa Maja fick köra. Han var så pass lydig att de fick ett leg. Så nu kanske han måste tävla igen fast då med mig. Hur som kul har vi haft trots att vi kanske inte gjort så mycket hundigt men det är det värt ibland!!


Nu får vi däremot skärpa oss och ligga i lite. Vegas gjorde flera snygga vittringar idag och fjärren börjar ta sig.. Även hans sättande i fotgåendet börjar se bättre ut. Idag är jag såå nöjd med min fina fina veggivalp. Och buffe börjar kanske hajja vad ett framförgående är, men han har noll koll på budföring men det gör inget för han är ju sååå söööt!!! Men nu är jag även sugen på att börja träna brukslydnaden, men en sak i taget. Eller?

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards