True Friend

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Malin Fahlén - 28 april 2011 22:53

Påsken var så fin, så fin.. känns svårt att berätta med ord och helst ville jag ju inte att påsken skulle ta slut... Men det gjorde den och nu är det snart helg igen! Vi hela lilla familjen var hos Maja hela helgen. Buffe var med och skötte sig, på slutet av helgen kunde han umgås med två av sannas tikar. Det var fint att se. Veggi har mest sprungit runt och vallat på smurfen, tänk om han ändå kunde valla så på fåren istället.Vi har tränat lydnad/bevakning/agility/vallning och byggt hage och festat lite grann oxå. Fint väder och fina människor har gjort påsken speciell och alldeles

underbar...

     


Men nu tillbaka till verkligheten. Vegas och jag har varit på kurs, både i lydnad och i uppletande. Det går sakta men säkert framåt i lydnaden. Det är nu jag kanske önskade att vi höll på med en gren mindre... Men jag har bara så svårt att välja bort någon. Elitlydnad tar tid och inget man svänger ihop på en vecka. Jag vill tävla men mycket fattas ännu...Jag velar både hit och dit oxå vad gäller träningsupplägg.. ett/två moment itaget eller lägga extra krut på de svaga momenten vid varje pass. Hela tiden kedja osv. Ihelgen väntar agilitytävling, jag önskar mig vår sista pinne i hoppettan, men vi får se allt kan hända med en veggivalp!!!

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards