True Friend

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Malin Fahlén - 30 mars 2011 22:22

Så härligt att det äntligen var dax att ställa om klockan nu är det ljust till halv åtta kvart i åtta. Helt underbart!! Fint väder har vi haft oxå!


Jag har skott tränat i veckan och det går jättebra. Vegas lågt fint ner på några skott, var passiv på några skott och fick kampa på ett. Men förväntningar på kamp under skott, där ligger han skyhögt. Han vet så väl! Använder en speciell bitstock som vi bara använder till skott ska ha den med på tävling sen oxå som externbelöning Bra? dåligt? Toppen med egen pistol så att man kan träna lite nu och då.


Annars tränar vi lydnad för fullt. Jag har testat en hel elitruta med konskick för första gången och det gick toppen. Inga problem fullt ös till konen och sen fullt ös till rutan. Ännu ser jag ingen tendens till att blanda ihop kon och ruta. Men den fasen är jag förberädd på =) Annars sliter vi hårt med dumrutan... Signalkontroll under gång hmmm. Försöker lära om sitt till Zitt och det går bra men känns lite svårt ännu att säga för mig. Eliten är såå rolig att träna, det finns så mycket av allt. Fart, precistion, helhet och detaljer... Himla rolig klass är det i varjefall!


Nu kan man äntligen spåra oxå!! Som vi längtat!!

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards