True Friend

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Malin Fahlén - 14 mars 2011 22:06

Ibland blir jag bara så galet lycklig efter ett hundträningspass. Idag var ett sådant tillfälle. Vi skulle ha möte på jobbet så vi hade lite tidspress, en promenad till en närliggande skog.. där förövrigt snön nästan smält bort.. En rolig uppletande ruta hittade jag med vindskydd och en lite koja i. Slängde ut fyra föremål. Vegas först ut. Sprang som en galning men med nosen påkopplad slängde sig in i vindskyddet och snabbt tillbaka... Tre lika bra skick till, hans svåraste att plocka föremål som ligger tidigt i rutan gjorde han såå bra.. Nästa hund lilla buff, glad och sugen på jobb. Gör fyra toppen skick, även han krånglade sig in i vindskyddet. Samma fina fart på alla fyra skick. Sen avslutade jag med att Vegas fick 4 skick till. Dessa lika bra som de tidigare.. Såå nöjd jag blev! jag gick hem med ett stort leende. Och mötet på jobbet kändes inte ens jobbigt trots sen starttid.. Mina härliga hundar som jag gillar er!!! Ni får mig alltid att le och må bra!!!


Annars har helgen bestått av hundträning. Bevakning och skott träning och agility jag passade på att köra lite lydnad i ridhuset oxå. Nöjd överlag!! Men liiite oroad över Vegas ljusmarkeringar.. känns inte helt hundra. Men vi kämpar på!!!


Igår blev bästa hundarna 2.5 år. Tänk vad mycket skoj vi hunnit med. Hoppas hoppas hoppas att vi har massor av fin fina år framför oss!!

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards