True Friend

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Malin Fahlén - 6 mars 2011 18:04

Vi vill ha vår NU!! Idag var vi på klubben och det var skridskobana på plan så vi kunde inte träna något ute. Tur att vi har en ganska stor klubbstuga så lite inomhusträning fick det bli. Vegas gjorde några riktigt snygga skiften i fjärren. Jag har focus på hans från stå till sitt skifte just nu. Idag lade jag en kvast vid han bakben. I början svårt men med mig på lite närmare håll så gjorde han snygga skiften. Med helt låsta bakben och rätt tänk!! Sen tog jag ändå fram balansen lite för att träna kontaktfält. Jag tycker att han har gjort framsteg... Måste vara när han var hos Maja sist. River ville också träna kontakfält och det gick bra. Annars är jag så sugen på att träna River mer på riktigt. Jag måste nog anmäla till MH så att vi kan starta appellen i år. Imorgon åker Izabelle till hundcampus för en låång vistelse. Vi kommer sakna våra träningskompisar. Vem ska vi nu träna med??!

  

Igår var det bevakningsträning, Vegas gjorde en snygg vindmarkering men hade lite problem men ljudmarkeringen tillslut fick han till det. Men vi behöver träna ljudfiggar på längre avstånd.Uppfödar Sanna, Mikaela och Maja ni måste hjälpa mig!!!! Efter det var det dax för agilityträning. Jag var trött och hade svårt att motivera mig. Men det blev lite slalom och lite annat. Pia var där med Vegas duktiga halvbror Vasco. som har utvecklas till en härligt snabb kille. Men han har ändå fint fokus på matte Pia. Kul att se!!!


Imorgon ska jag jobba igen efter två veckors sjukdom. Hoppas verkligen att jag får vara frisk nu... Ja roligare än så här blir det inte!!!

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards