True Friend

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Malin Fahlén - 27 februari 2011 21:37

I Vanliga fall är en andra plats inte så mycket att hurra för. Vi gillar att vinna och att vara nummer ett. Men en andra plats i årets lydnadsaussie 2010 är helt enkelt något som vi är nöjda med. Vi tävlar ju ännu inte i eliten, men nu iår hoppas jag att Vegas kommer bli livsfarlig!!! Duktiga är han i varjefall min veggivalp!!


I torsdags blev jag plötsligt sämre efter nästan en veckas sjukdom, högfeber 40 grader gjorde natten och fredagen nästan outhärdlig. Mitt i natten fick jag ropa på mamma... då känner man sig inte så kaxig. Att försöka ta sig till läkaren på fredag var en pärs. Jag fick i varjefall någon typ av antibiotika, hostmedicin och hem och vila. Antibiotikan fick jag spy upp efter 2 timmar så ja det började ju bra... lite bättre blev jag på lördagen och kunde då få behålla tabletten. Idag ännu lite bättre men ej bra. Så nu sjukskriven en vecka. Får hoppas att jag inte behöver vara hemma hela veckan utan att jag snart kan vara på rätt spår igen. Vegas är hos Maja så honom går det ingen nöd på. Lilla rivvi är hemma och börjar bli uttråkad även han. Men nu saknar jag min veggivalp så jag får nog ta och hämta hem honom snart

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards