True Friend

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Malin Fahlén - 5 april 2010 21:08

Oj vad länge sen det var jag bloggade.

Påsken är slut och vi har hunnit med lite rolig träning.


Vi körde sök för första gången på riktigt länge i fredags, det gick väl ok. Lite ringrostigt var det men bra ut på djupet. Sen körde vi lite markeringar vid sidan av och där märkdes det desto tydligare att han haft ett för långt uppehåll. Men nu kan man ju börja träna igen. Efter det åkte vi till klubben för lite slalom och kontaktfältsträning, det gick bra och grabbarna sprang som tusan.


På lördagen vallade vi hos Blomman. Strålande sol och 5:e gången på får. Det börjar gå frammåt och intresset är helt klart ett annat nu. Hur kul som helst och känslan när hunden och man själv gör rätt är helt otrolig. Häftigt! Men det är mycket som ska stämma. Jag kunde inte för mitt liv komma ihåg hur en 8 såg ut när jag var mitt uppe i allt, fåren, hunden och man själv=)


Sanna filmade lite



På lördagen åkte jag till landet och firade lite påsk med familjen, det var trevligt!

Och idag avslutade vi helgen i Enköping för att gosa med alla valpar för sista gången. Nästa helg flyttar de små!

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards