True Friend

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Malin Fahlén - 16 februari 2010 21:46


Ja så blev det äntligen valpar hos kennel Sugarwind's och hela 11 st sötnosar i olika röda toner och olika svans längd.. Hur söta som helst..... Jag har paxat alla!


Helgen har varit bra men den gick snabbt som vanligt!

I fredags tränade vi i ridhus och det gick bra eller ja jag skulle köra lite torrhandlings moves till agilityn och det gick ju sådär.. Stackars Maja som är som min privata agilitytränare hon vet inte vad hon gett sig in på.. Smidig som ett kylskåp med en hund som är liite vid... haha stackars veggi oxå. Han får stå ut med mycket! Efter träningen åkte vi till simningen, Vegas fick pröva på att simma lite. Han gillade det!


 På lördagen var det dax att pröva vår eminenta torrhandling på hinder.. från början var jag less, men det tog sig lite mot slutet... Fast jag tror det var fusk för vegas lärde sig nog helt enkelt hur kombinationen var och skulle hoppa så oavsett vad jag gjorde. Nej då.. men det är kul men sjukt svårt, jag är helt tom i huvudet när jag står i starten och nu körde vi typ ändå bara 7 hinder i en kombination.. Undra hur en hel bana ska gå! Vi får träna på helt enkelt, Maja är i varjefall en jättebra coach hon tar om och tar om när tröga jag inte fattar! Heja dig Maja! Du rockar!!


Räddning på söndag var väl sådär.. lite svår motiverat känns det allt. Vegas fick nog arbeta totalt 10 minuter på en hel dag.... kanske inte värt det???!


Och nu är det snart helg igen! Då ska vi göra massor av roliga saker.....

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards