True Friend

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Röntgen svar

Av Malin Fahlén - 30 januari 2010 23:24


I dag kom Vegas röntgen resultat in på hunddata.... HD A, ED UA! Så skönt nu är det bara att köra på...


Vi har hitills haft en mycket bra helg, ridhuset igår var verkligen toppen, stort, torrt och ganska uppvärmt. Vi tränade lite torrhandling som uppvärmning vilket inte alls gick speciellt bra. Vegas har jättevårt att vara på min högra sida. Han skällde och studsade mest, men varma blev vi. Sen började vi med rutan, vilket gick helt ok. Kryp och till sist lite cirkel dirigering. Timmen gick allt för fort och jag längtar redan till nästa fredag!


I dag har vi träffat ett helt gäng med aussies och tillhörande mattar. Anna/Doc, Sofie/Tristian och Camilla/Choise, Chenin. Vi körde lite blandat kompott men för Vegas låg fokus på markering och att rikta sin uppmärksamhet mot figgen även när jag kom ut till dem. Det gick bra och Maja lyckades även "lura" vegas att göra några snygga framslag tillslut. Tack för en trevlig dag tjejer. Det får vi göra igen! 

 
 
Marie L

Marie L

31 januari 2010 12:08

GRATTIS va skönt! Nu kan du "köra vidare" med alla mål. Lycka till!

http://www.123minsida/Minos

 
Sofie

Sofie

31 januari 2010 13:06

GRATTIS till röntgenresultatet! Visst är det en härlig känsla?!

Absolut en repris men gärna i lite högre temperaturer, eller kanske mer aktivitet i muskler som inte styr pratmotoriken ;) var genomfrusen i flera timmar efteråt...!

http://aussiemonster.se

 
Pia och Ozzy

Pia och Ozzy

31 januari 2010 16:51

Grattis till röntgenresultatet!!!
Vad duktiga ni är att träna trots all snö och kyla!
Önskar jag kunde säga desamma...

http://www.aussiebuddys.se

 
Maja och Link

Maja och Link

31 januari 2010 17:22

Grattis brorsan, jag är inte bitter //Link Rickardsson..hahahah

Tack för en kanon helg, som vanligt! Vi ses på fredag!

http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Anna, Dalton o Doc

Anna, Dalton o Doc

31 januari 2010 18:00

Härligt resultat! Grattis!
Tack för igår! Det var jätte kul att träffas! Vegas är en riktig snygging!
Syns på fredag!
Ha det bra! // Anna

http://www.dalton-doc.webb.se

 
Sofie

Sofie

31 januari 2010 21:03

Tänkte haka på på fredag om det är ok?

http://aussiemonster.se

 
Liza

Liza

31 januari 2010 22:35

Grattis till fina rtg-resultat! Skönt att ha det överstökat! Kul med lydig vovve som gör som man vill också, Lotus var precis sån förut, men det har tydligen gått över...MORR! Kul m aussieåktiviteter, det saknar man här på ön minsann!

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Marre

Marre

1 februari 2010 10:46

Vad skönt med bra resultat på röntgen!
Duktiga som vanligt på att träna.
Själv har jag varit på SPA och skött om min träning!

http://marrenaas.blogg.se

 
Liza&Lotus

Liza&Lotus

2 februari 2010 15:47

Ha ha ha! Nej det tror jag inte, jag tror att min hund gärna är osams med sin matte (tycker till och med att det är ganska kul och spännande med konflikter!) medan din nog gärna är matte till lags, så det hoppas jag inte för din skull ;)

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Fahlén - 25 december 2015 17:42

Vi hade tydligen inga mål för 2015 konstigt nog. Men vi utvärderar väl året ändå. Lok har tävlar lydnad två ggr. En gång i klass ett och en gång i klass två. Båda gångerna med klassvinst och första pris. Han är en skitkul lydnadshund så lite sugn...

Av Malin Fahlén - 29 september 2015 12:54

Är i full gång och både Lok och Vegas har tävlat! Lok kom äntligen med på ett lägrespår och syrran Linna var oxå med. Lok spårade bra men strulade lite med slutet, gick över det och spårade vidare. Så vi krånglade lite där. Men vände tillbaka och h...

Av Malin Fahlén - 7 september 2015 23:10


han kan nästan allt! Till och med ta cert på sin första elitsökstävling!! Wihoo idag är jag så glad! Jag tycker vi var så duktiga där i skogen. Vegas sprang sitt bästa i skogen och jag skötte mig på stigen. Jag var ganska nervös innan, men så när vi ...

Av Malin Fahlén - 27 maj 2015 20:17

  Våren är alltid en så rolig och hektisk tid. Mina hundar var inte anmälda till några tävlingar innan Maj, men i Maj har de haft två tävlingar var i fyra olika grenar, superkul har vi haft!   Risk för världens längsta blogg   Lok inledde m...

Av Malin Fahlén - 22 februari 2015 20:00

de senaste två sökpassen har gått så bra! Vegas har utvecklas massor, det är jättekul! Nu känns det som att han tänker rakt ut 60 meter och sedan om han inte får träff slår han fram. Nu måste vi bara öka på med fler tomslag och fler station två och l...

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards