True Friend

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Malin Fahlén - 27 december 2009 20:41


Åhh va skönt det är med lite lediga dagar. Julen har varit väldigt mysig och bra. Hundarna har skött sig kalasbra.


Idag har jag köpt ett par längdskidor som var en julkapp från mamma och janne. Det var sååå mycket folk så det tog säkert två timmar. Men nu ska jag och hundarna ut och åka mycket skidor, så jag hoppas att snön ligger kvar hela vintern.


Vi har även hunnit med lite skallmarkeringar och uppletande samt ett snöspår. Att spåra i snö är ju kul man ser ju precis hur hunden löser spåret. Perfekt för lite klurigheter så att man ser vart hunden går. Vegas spårade bra som vanligt, i början lite snabbt tempo men han bättrade sig.


Jag ska försöka skriva en sammanfattning av år 2009, men det känns svårt! Jag kommer inte ihåg så mycket av början av året och jag är så dålig på att ta kort, så jag har inte ens några kort att ta hjälp av... men vi får se, det är ju trots allt några dagar kvar av 2009...

Det enda jag vet är att 2009 har varit ett bra år! med mycket skratt och trevligt umgänge. Fina nya vänner med stort hundintresse är en av väldigt många bra saker, som jag hoppas håller längre än till 2009... Mycket bra och rolig hundträning, samt en hund som är helt kanon. Både att träna och att tävla. Stabil, trevlig, busig och vild. Och i mina ögon den vackraste! Bästa vegas du är kanon och allt jag dröm om i en hund! River är såklart oxå fin och bra på sitt sätt, att värma sängen och gosa med. Söta fina River!


Mål för 2010 har jag skrivit i varjefall och de ligger under rubriken mål 2010 i menyn. Vi satsar gärnet nästa år, jag ser verkligen fram emot det! Sen får vi se hur långt det räcker, men kul ska vi i varjefall ha!!! 

Presentation


Malin Fahlén
Vegas - Lok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sugarwind's

Vegas valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards